ZDS 11
Pojazd szynowo drogowy – szlifierka szyn
- Reprofilacja w torze o rozstawie 1435 mm , 1520 mm opcja dodatkowa.
- 14 wrzecion szlifierskich , rozmieszczonych symetrycznie nad dwoma tokami szynowymi po 6 na stronę + po 1 dysku szlifującym rowek szyn na stronę , wyposażony w układ do regulacji nastawy kąta położenia kamieni szlifierskich indywidualny dla każdego sparowanego wrzeciona w maksymalne grupy po dwa wrzeciona szlifujące w trakcie pracy urządzenia w celu prowadzenia faset jednocześnie w zróżnicowanym zakresie obrysu główki szyn.
-
Kamienie szlifierskie ,, garnkowe oraz dyskowe” montaż i wymiana w czasie do 30 min dla całego kompletu.
-
Reprofilacja szyn typu 60R2, RI60, 180S, 49E1 oraz 60E1.
-
Reprofilacja szyny typu 49E1, 60E1 w zakres od +5° do (– 70°).
-
Reprofilacja szyn zabudowanych w technologii klasycznej oraz bezpodsypkowej o zintegrowanej nawierzchni drogowo-torowej.
-
Wydajność minimalna 0,1 mm/przejazd/ fasetę.
-
System odsysania pyłu szlifierskiego wyposażony w instalację gaśniczą w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy.
-
Regulowana prędkość pojazdu podczas reprofilacji (minimalny zakres prędkości 1-4 km/h).
-
Min. promień łuku poziomego podczas szlifowania R=25m.
-
Zakres temperatury pracy -10/+35 [°C].
Formularz konfiguracji pojazdu drogowo-szynowego
Pojazd dla grup utrzymaniowo spawalniczych
Sprawdź co u nas słychać
Pojazd Drogowo-Szynowy realizacja dla MPK Łódź
Produkty Copma polecane są już przez zadowolonych klientów a doświadczenie 40 lat producenta pozwala na znalezienie odpowiednich rozwiązań dla każdego klienta. Indywidualne rozwiązania pozwalają na zaspokajanie potrzeb rynku kolejowego...